INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W dniu 8 lipca br. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na realizację zadania pn. „Remont budynku wraz z przebudową podziemi kaplicy Kindlerów przy cmentarzu ewangelickim w Pabianicach”. Więcej informacji znajdą Państwo w pliku dostępnym do pobrania pod poniższym linkiem.

https://drive.google.com/open?id=1UhzQcg_CH7W_Lg0NzeJDGrGNo9m6LHQJ

 

 

INFORMACJA Z PUBLICZNEGO OTWARCIA OFERT

Protokół z publicznego otwarcia ofert na realizację zadania: „Remont budynku wraz z przebudową podziemi kaplicy Kindlerów przy cmentarzu ewangelickim w Pabianicach” znajduje się pod poniższym linkiem.

https://drive.google.com/file/d/1YdC3LeM3b06ky8VEodONQIuVyJMl5YtP/view?usp=sharing

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

„Remont budynku wraz z przebudową podziemi kaplicy Kindlerów przy cmentarzu ewangelickim w Pabianicach”

Nr postępowania PEA_PABIANICE_02_2019

Zamówienie jest częścią projektu „Podniesienie standardów obiektu zabytkowego i poprawa dostępu do usług wraz z modernizacją i renowacją budynku Kaplicy Kindlerów przy cmentarzu ewangelickim w Pabianicach jako elementu szlaku kulturowego”, na podstawie wniosku o dofinansowanie o numerze WND- RPLD.06.01.02-10-0016/17, dofinansowanego przez w ramach Osi priorytetowej VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu Działania VI.1 Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury, Poddziałania VI.1.2 Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, zgodnie z umową o dofinansowanie o numerze UDA-RPLD.06.01.02- 10-0016/17-02

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O ZAMÓWIENIU ORAZ NIEZBĘDNE PLIKI DO POBRANIA

ZOSTAŁY UMIESZCZONE POD TYM LINKIEM

(w tym także: ekspertyza przeciwpożarowa, Projekt budowlany z rysunkami):

https://drive.google.com/drive/folders/1LGwvvLP-adcGeXJh4irByj8bmaT2gozi?usp=sharing


LINK DO OGŁOSZENIA W BAZIE KONKURENCYJNOŚCI:

https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/publication/view/1191396

 

 

UZUPEŁNIENIE INFORMACJI O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


  • Dotyczy zamówienia: (https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/publication/view/1149014 )

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


  • Dotyczy zamówienia: (https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/publication/view/1149014 )

 

INFORMACJA Z PUBLICZNEJ SESJI OTWARCIA OFERT - Nr zam. Z/2018/1


  • Dotyczy zamówienia: (https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/publication/view/1149014 )

Ogłoszenie o zamówieniu


  • Informacje o zamówieniu (ogłoszenie https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/publication/view/1149014 )

Termin składania ofert:

do dnia 26-11-2018, do godz 10:00

Miejsce i sposób składania ofert:

Ofertę należy przedstawić w wersji papierowej do kancelarii parafialnej Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Św. Piotra i Św. Pawła w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 8 (95-200 Pabianice) w godzinach otwarcia kancelarii: pn.: 9:00-12:00, śr.: 15:00-17:00, pt.: 9:00-12:00 do dnia 22.11.2018 r.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę:

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Arkadiusz Raszka

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

+48 42 215 59 55

Skrócony opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zarządzaniu projektem wraz z pełnieniem funkcji kierownika projektu oraz prowadzenie procesu partycypacji społecznej – projekt pn. „Podniesienie standardów obiektu zabytkowego i poprawa dostępu do usług wraz z modernizacją i renowacją budynku Kaplicy Kindlerów przy cmentarzu ewangelickim w Pabianicach jako elementu szlaku kulturowego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: pabianicki Miejscowość: Pabianice

  • Opis przedmiotu zamówienia:

Cel zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zarządzaniu projektem wraz z pełnieniem funkcji kierownika projektu oraz prowadzenie procesu partycypacji społecznej – projekt pn. „Podniesienie standardów obiektu zabytkowego i poprawa dostępu do usług wraz z modernizacją i renowacją budynku Kaplicy Kindlerów przy cmentarzu ewangelickim w Pabianicach jako elementu szlaku kulturowego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Kod CPV:

79420000-4 (Usługi związane z zarządzaniem)

Harmonogram realizacji zamówienia:

Przewidywany okres realizacji zamówienia – od momentu podpisania umowy do 30.11.2020 roku.

Załączniki:

SIWZ, zał. nr 1, zał. nr 2-9, Klauzura RODO

Załączniki znajdą Państwo na stronie:

https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/publication/view/1149014

 

  • Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty – Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

K1–cena–waga50%-max.50pkt
K2 – „Koncepcja prowadzenia działań z zakresu partycypacji społecznej z doborem technik” – waga 20% - max. 20 pkt
K3 - „Organizacja i sposób sprawowania nadzoru inwestorskiego” – waga 20% - max. 20 pkt K4 – Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zadania – waga 10% - max. 10 pkt
Sumaryczna ocena oferty odpowiada sumie punktów uzyskanych ze wszystkich kryteriów (K1+K2+K3+K4)

K1 – kryterium oceniane według wzoru:
K1 = cena oferty z najniższą ceną / cena oferty badanej X 100 X 0,5 (waga)

K2 - „Koncepcja prowadzenia działań z zakresu partycypacji społecznej z doborem technik”
Punkty w kryterium K2 przyznawane będą według następujących zasad:
- za każde wskazane w „Koncepcji...” działanie z zakresu partycypacji z przyporządkowaną w sposób merytoryczny i logiczny techniką (wraz z uzasadnieniem przyporządkowania) – 5 pkt. Brak jednego z elementów (działania, uzasadnienia, techniki) skutkuje brakiem punktów. Zamawiający oceni max. 4 pierwsze wskazane działania i techniki z uzasadnieniem. Max. ilość punktów w kryterium K2 – 20 pkt. Brak załączenia do oferty „Koncepcji...” skutkuje odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. pkt. 2 ustawy pzp.

K3 - „Organizacja i sposób sprawowania nadzoru inwestorskiego”
Punkty w kryterium K3 przyznawane będą według następujących zasad:
- spójność i logika określenia: celów, oczekiwanych rezultatów i zagrożeń dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia opisanych w „Organizacji...”– od 0 do 10 pkt. Zamawiający oceni czy opracowanie w sposób logiczny i spójny ujmuje i systematyzuje wszystkie niezbędne informacje (cel, rezultat, zagrożenie). Przez spójność i logikę Zamawiający rozumie taki sposób podania powyższych informacji, z którego wynika wzajemna zależność ( np. związek przyczynowo-skutkowy; fakt, że jeden element determinuje drugi element) pomiędzy celem, rezultatem i zagrożeniem – max. 10 pkt;
- wykaz działań niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia opisanych w „Organizacji...”. Za każde działanie z merytorycznym uzasadnieniem jego niezbędności – 2 pkt. Zamawiający oceni max. 5 pierwszych działańzuzasadnieniem.Max.10pkt. BrakzałączeniadoofertyOrganizacji...”skutkujeodrzuceniemofertyw trybie art. 89 ust. pkt. 2 ustawy pzp.

K4 - Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zadania
Punkty w kryterium K4 przyznawane będą według następujących zasad:
- Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz min 5-letnie doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy przy inwestycjach z zakresu użyteczności publicznej – 0 pkt;
- Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz min 5-letnie doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy przy inwestycjach z zakresu użyteczności publicznej, tj. wykazana osoba nadzorowała co najmniej 1 inwestycje o wartości każdej wynoszącej co najmniej 3.200.000 PLN – 5 pkt; 
- Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz min 5-letnie doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru przy inwestycjach z zakresu użyteczności publicznej, tj. wykazana osoba nadzorowała co najmniej 3 inwestycje o wartości każdej wynoszącej co najmniej 3.200.000 PLN – 10 pkt.
Do oferty należy załączyć wypełniony załącznik nr 8, który warunkuje dokonanie oceny oferty w kryterium K4. Brak załączenia załącznika nr 8/załącznika niewypełnionego, skutkuje przyznaniem 0 pkt.

Ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą ilość punktów w bilansie w/w kryteriów.

Zamawiający - Beneficjent

PARAFIA EWANGELICKO-AUGSBURSKA ŚW. PIOTRA I ŚW. PAWŁA W PABIANICACH

Zamkowa 8, 95-200 Pabianice

Tel.: 422155955

NIP: 7311608078

Tytuł projektu

PODNIESIENIE STANDARDÓW OBIEKTU ZABYTKOWEGO I POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WRAZ Z MODERNIZACJĄ I RENOWACJĄ BUDYNKU KAPLICY KINDLERÓW PRZY CMENTARZU EWANGELICKIM W PABIANICACH JAKO ELEMENTU SZLAKU KULTUROWEGO”

Numer projektu

RPLD.06.01.02-10-0016/17-00

Ogłoszenie o zamówieniu - sierpień 2018


W związku z zamiarem zakupu usługi zarządzania projektem: "Podniesienie standardów obiektu zabytkowego i poprawa dostępu do usług wraz z modernizacją i renowacją budynku Kaplicy Kindlerów przy cmentarzu ewangelickim w Pabianicach jako elementu szlaku kulturowego" prosimy o składanie ofert dotyczących oszacowania i podania wartości NETTO usługi - wg opisu w załączniku.

Informacja służyć będzie przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Prosimy o oszacowanie wartości netto zamówienia i przesłanie informacji drogą e-mail ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ) do dnia 15 sierpnia 2018 roku.

Szczegóły znajdą Państwo w następującym pliku (plik można pobrać klikając na ikonę):

 

 

Dotacje - Kaplica Kindlerów


Projekt w ramach Osi priorytetowej VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, 
Działania VI.1 Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury
Poddziałania VI.1.2 Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury.

Projekt: „Podniesienie standardów obiektu zabytkowego i poprawa dostępu do usług wraz z modernizacją i renowacją budynku Kaplicy Kindlerów przy cmentarzu ewangelickim w Pabianicach jako elementu szlaku kulturowego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Wartość projektu ogółem 3 232 440,00 zł

Wartość wnioskowanego dofinansowania z UE: 2 206 551,00 zł